Błędy w walce o płaski brzuch

błedy płaski brzuch

Płaski brzuch jest marzeniem bardzo wielu osób. Jeżeli codzienne treningi czy też zabiegi wyszczuplające nie dają oczekiwanego efektu należy zastanowić się gdzie leży przyczyna tego. Jest bardzo duże prawdopodobieństwo ze gdzieś popełniamy błąd przez co nie możemy posiadać płaskiego brzucha. Oto kilka najczęstszych błędów w walce o płaski brzuch

 

Zła technika ćwiczeń

 

Najczęściej spotykanym błędem jest złe wykonywanie ćwiczeń. Przykładowo podczas wykonywania klasycznych brzuszków zamiast napisać mięśnie powierzchniowe i głębokie brzucha obciążamy nasz kręgosłup w szczególności w odcinku lędźwiowym oraz szyjnym. Postarajmy się zatem zadbać o prawidłową technikę wykonywania ćwiczeń. Również często spotykanym błędem jest bezdech bądź tez wykonywanie wdechu podczas pracy mięśni brzucha co jest również niedobre. Ćwiczenia mięśni brzucha musimy łączyć z odpowiednim oddechem, wydech ustami powinien mieć miejsce na szczycie skurczu mięśni.

Nieregularne ćwiczenia

 

Jeżeli chcesz mieć płaski brzuch musisz pamiętać o wykonywaniu regularnie ćwiczeń. Bardziej skuteczny jest regularny trening który jest mniej intensywny niż jednorazowy wielki wysiłek. Najlepiej zaplanować sobie trening określający częstotliwość oraz odpowiednią dla nas porę ćwiczeń i rodzaj. Zalecane jest aby treningi na brzuch odbywały się od trzech do czterech razy w tygodniu tak aby mięśnie brzucha miały czas na regeneracje. Warto również zapamiętać aby wykonywać ćwiczenia w trzech seriach po 8-6 powtórzeń.

Zła postara ciała

 

Również często spotykanym błędem jest nieodpowiednia postara brzucha, która osłabia znacząco mięśnie brzucha. Mięśnie brzucha należą do mięśni centrum, które zapewniają utrzymanie odpowiedniej postawy ciała, należy zatem pamiętać podczas stania, chodzenia, siedzenia aby utrzymać wyprostowane plecy oraz lekko wciągnięte mięśnie brzucha.

Zła dieta

 

Jeżeli nie mamy odpowiedniej diety żaden trening nie będzie skuteczny oczywiście jeżeli stosujemy samą dietę również nie przyniesie to pożądanych efektów. Należy połączyć odpowiednio ćwiczenia na płaski brzuch oraz dobrą dietę. Bez tych dwóch rzeczy nigdy nie uzyskamy płaskiego brzucha. Dieta musi być dostosowana indywidualnie do każdej osoby. Nieprawidłowa dieta może przyczynić się do odkładania tłuszczu w pasie brzusznym.

Odpowiedź do artykułu “Błędy w walce o płaski brzuch

  1. Link

    Kazda z nas chcialaby z duma prezentowac plaski brzuch z ladnie zarysowanymi miesniami. Dlatego stosujemy rozne diety i cwiczenia na miesnie brzucha , a mimo to ciagle zamiast nich widzimy nieapetyczny tluszczyk. To dlatego, ze w batalii o plaski brzuch popelniamy strategiczne bledy. Jak ich uniknac i cieszyc sie wspaniale wyrzezbionym brzuchem?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *