Ćwiczenia na płaski brzuch w tydzień

cwiczenia na plaski brzuch

Wiele kobiet marzy o płaskim brzuchu jednak nie jest to zbyt proste do osiągnięcia. W dzisiejszym artykule przedstawimy w jaki sposób szybko oraz skutecznie sprawić aby z brzucha zniknęły zbędne kilogramy. Jest to możliwe w zaledwie tydzień jednakże należy regularnie wykonywać ćwiczenia z tego artykułu.

Ćwiczenia na płaski brzuch dr Tony Catersiano:

Superbrzuszki – podczas wykonywania ćwiczenia kładziemy się na plecach oraz unosimy zgięte nogi w taki sposób aby łydki były ułożone równolegle do podłoża. Następnie krzyżujemy ręce na klatce piersiowej i napinamy mięśnie brzucha. Podczas wdechu unosimy głowę oraz górną część pleców a następnie wydychamy powietrze oraz opuszczamy plecy ale nie kładziemy głowy na ziemie. Ćwiczenie powtarzamy 50 razy.

Odwrócone brzuszki –  kolejnym świetnym ćwiczeniem na mięśnie brzucha są odwrócone brzuszki, tutaj również pozycją wyjściową jest leżenie na podłodze jednak w tym ćwiczeniu przenosimy proste ręce za głowę i chwytamy się dłoniami o jakiś przedmiot. Następnie unosimy nogi w taki sposób aby ułożyły się pionowo względem podłoża i uginamy lekko kolana. Gdy już osiągniemy taką pozycję napinamy mięśnie brzucha i dociskamy plecy do podłoża, robiąc wdech lekko unosimy biodra o kilka centymetrów w górę. Podczas wydechu opuszczamy je, całość powtarzamy również 50 razy.

Gdybyśmy jednak chcieli  wykonać zwykle brzuszki potrzebne będzie około sześć tygodni aby osiągnąć podobny rezultat. Przedstawione wyżej ćwiczenia są znacznie szybsze a efekt jest ten sam. Przedstawione powyżej ćwiczenia wraz z ćwiczeniami aerobowymi na mięsnie brzucha sprawiają, że trening jest bardzo efektywny i już po tygodniu zauważymy znaczne efekty. Jednak należy pamiętać o poprawnym wykonywaniu ćwiczeń oraz regularności.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *